środa, 10 lipca 2013

AGDA "plus"

Ostatnio zakupiłam w Netto 4 lakiery z Miyo mini drops. W końcu trafiłam na nie w najmniej spodziewanym miejscu. Cena też ok bo tylko 3.99zł. Niestety, nie mogę sprawdzić ich na pazurkach bo akurat jestem w trakcie kuracji paznokciowej dlatego też postanowiłam pokazać czym się leczę:]
AGDA "plus" preparat do pielęgnacji paznokci, dostałam w prezencie od siostry, jako upominek z wczasów:] Taak, wiem, żadna to pamiątka ale tak już mam, że jak gdzieś wyjeżdżam, lub ktoś , to koniecznie muszę zakupić coś do paznokci:]
Co nam mówi producent prosto z opakowania:
Agda Plus jest preparatem przeznaczonym do pielęgnacji paznokci: słabych, wiotkich, łamliwych, rozdwajających się, ze skłonnością do pękania naskórka wału okołopaznokciowego. Wskazany również dla osób, których ręce narażone są na częsty kontakt z substancjami chemicznymi i detergentami, uszkadzającymi płytkę paznokciową.
Badania potwierdziły, iż regularne stosowanie (min. raz dziennie) preparatu Agda Plus:
- wyraźnie zmniejsza łamliwość i rozdwajanie się płytki paznokciowej,
- poprawia wygląd płytki paznokciowej (płytka paznokciowa wygładza się i nabiera delikatnego połysku),
- wygładza naskórek wału okołopaznokciowego oraz zmniejsza skłonność do jego pękania, czyli powstawania tzw. `zadziorów`.
Łatwo wmasowuje się w płytkę paznokciową i wał okołopaznokciowy i zmiękcza naskórek.

Skład:
aqua, glycerin, alcohol, keratin, panthenol, ethylparaben.



Stosuję go już prawie 3 tyg. smarując 2-3 razy dziennie. Najpierw nakładałam pędzelkiem i wcierałam palcem, później lekko maczałam wacik kosmetyczny i elegancko wmasowywałam w pazurki tak jakbym zmywała paznokcie zmywaczem. 
Efekt? Szczerze mogę polecić. Ciężko mi było nie malować paznokci przez 3 tygodnie ale moje paziry już były w opłakanym stanie. Od lakierów płytka stała się żółta, nierówna, rozdwajała się koszmarnie jak tylko paznokieć troszkę podrósł. Tak jakby, im dłuższa, tym cieńsza, aż w końcu zaczynała się rozwarstwiać i łamać. 
Po tej kuracji, paznokietki się zaróżowiły, wyrównały, dla lepszego działania ścięłam je na zero. I tak ścinałam je co parę dni bo rosły w zastraszającym tempie! Stały się twarde i mam nadzieję, że będę się długo cieszyć tym efektem:] 
W niedzielę mijają 3 tyg. używania ale myślę, że już ją wykorzystam do końca.
Aha, jeszcze wydajność... czytałam, że niby nakładając pędzelkiem starcza na dwie takie kurację. Ja poszłam drogą wygody, stąd ten wacik. Może faktycznie więcej się jej zużywa tym sposobem.
Konsystencja preparatu przypomina rozrzedzoną glicerynę, lekko tłusta, nie plami i słodka! :]
Niestety nie mam zdjęcia paznokci przed kuracją ale na prawdę niebo a ziemia w porównaniu z tymi na zdjęciach.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...