piątek, 12 lipca 2013

Co zrobić z farbą do włosów na skórze !?

Postanowiłam w jednym miejscu zamieścić wszystkie sposoby pozbycia się farby do włosów ze skóry jakie tylko znalazłam na różnych forach, stronach , itp. Mam nadzieję, że komuś się przyda.
Sama dziś farbowałam włosy, a raczej dorwałam moją Rodzicielkę i jak zwykle przy linii włosów cała jestem ubrudzona na ciemny brąz :/ Szyja i uszy też:] Dodatkowo kapnęło coś na policzek i brew. Wspaniałomyślnie nie zostałam o tym poinformowana i  tak po nałożeniu farby spojrzałam w lustro i się załamałam.... Wyniki moich poszukiwań na temat zmycia tego świństwa przedstawiam poniżej:

1. Przed nałożeniem farby posmaruj okolice narażone na niefortunne zafarbowanie tłustym kremem bądź wazeliną. (tak też zrobiłam i dużo nie pomogło, ale niektórzy chwalą. Możliwe, że zależy to od farby)

2. Farbę ze skóry można zmyć wacikiem nasączonym oliwką, płynem do demakijażu, tłustym kremem.

3. Wacik nasączony zmywaczem do paznokci (!!!)

4. Pianka do golenia.

5. Płyn do trwałej ondulacji.

6. Sok z cytryny.

7. Papka złożona z wody i popiołu z papierosów ! (tym sposobem pozbyłam się moich plam, na prawdę działa. Ja zamoczyłam wacik w wodzie i maczałam w popielniczce z popiołem:] i lekko tarłam poplamione miejsca)

8. Podobno farbę do włosów najlepiej się zmywa farbą, tzn. zostawić trochę farby i przed spłukaniem wmasować ją w linie włosów i spłukać.

9. Woda utleniona.

10. Zastosować peeling na zabrudzone miejsce.

11. Czasami coś co wydaję się być plamą z farby okazuje się być zafarbowanymi malutkimi włoskami! Wtedy pozostaje nam je rozjaśnić, np. cytryna, woda utleniona, bądź je zgolić :/

12. Cif, płyn do naczyń.

13.Podobno na rynku do nabycia jest specjalny płyn do zmywania farby.

14. Dezynfekujący płyn do mycia rąk.

15. Pumeks (!?)

16. Wacik spryskany lakierem do włosów.

17. Najlepiej wycierać świeże zabrudzenie:]

Jeśli macie jeszcze jakieś sprawdzone sposoby to piszcie w komentarzach :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...