środa, 4 grudnia 2013

Mój pierwszy Paese Box

Postanowiłam sobie sprawić na Mikołaja prezencik :] W związku z tym, że planowałam kiedyś kupno tego boxa , niestety za późno bo akcja się skończyła, niesamowicie się ucieszyłam dowiedziawszy się o reaktywacji! Pisałam o tym tutaj

Akcja trwa do końca grudnia więc się spieszcie!
Ja ze swojego boxa jestem zadowolona, aczkolwiek zdziwiło mnie, że nie znalazło się nic do ust. Skupili się na paznokciach i makijażu twarzy ( makijaż wstępny). Niemniej jednak za 39zł trafiło się na prawdę dużo fajnych kosmetyków, nawet wśród tych "miniaturek".

Moje pudełko przyjechało już na następny dzień od ruszenia akcji. W stanie idealnym, dobrze zapakowane, nic nie uszkodzone.


Tyle wspaniałości w tak małym pudełeczku ^^

A w środku, cuda niewidy:) Tak jak obiecali: 5 produktów pełnowymiarowych + 6 miniaturek

No nie wiem czy to taka miniaturka, ot lakiery o mniejszej pojemności, które przynajmniej da się zużyć :)

Róż, cień do powiek i miniaturki pudru ryżowego i bambusowego

Podkład matujący + puder matujący - oba pełnowymiarowe. Podkład w kolorze natural

Płyn micelarny (50ml) i baza wygładzająca do paznokci (widziałam, że ktoś dostał matującą)

Najbardziej jestem ciekawa tego płynu micelarnego i podkładu. Cień w pudełeczku ma bardzo ładny odcień, niby złoty ale nie bardzo rzucający się w oczy. Z lekkim shimmerem.


A jak Wasze pudełka? Zakupione?

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie lubiłam Paese jakoś mnie nie przekonuje ta firma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz będę używać ich kosmetyki to wyrobię sobie zdanie :)

      Usuń
  2. Mam cienie z tej firmy i jestem z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmn... szczrze powiedziawszy nie wiem czy znam tę firmę...

    OdpowiedzUsuń
  4. sama jej nie znałam...eh, co też blogosfera robi z człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja znam tę firmę i lubię, mają świetny rozświetlacz - mgła pudrowa. I też zamówię pudełko, bo to naprawdę okazja. Podobno te pudry sypkie są świetne.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze niczego od nich nie .próbowałam, ale Twoje pudełko wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się nad zakupem tego boxa, widzę że fajne produkty tam dają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, że jakbym zamówiła drugi raz to mogą dać te same produkty...Mogli by zrobić akcje, że w każdym miesiącu inne pudełko, tak jak to jest w ShinyBoxie czy GlossyBoxie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...