sobota, 12 lipca 2014

Złota miedź na pazurkach

Przyznać muszę, że złoto i inne takie świecidełka na paznokciach do mnie nie przemawiają. Kremowe, matowe czy piaskowe faktury są ok  ale wszelkie holo, perły, magnetyczne itp po prostu nie podobają mi się. Jak się przekonacie i tutaj są wyjątki:] Lubię być zaskakiwana.


Lakier Paola firmy Lemax  znalazł się w moim posiadaniu przez przypadek a raczej przez nałóg. Lakieromaniactwo. Kupiłam go tylko ze względu na to, że w mojej kolekcji nie miałam takiego koloru. Proste, prawda? Przecież my, uzależnione od lakierów nie kupujemy ich tylko dlatego, że nam się podoba dany kolor:] 
Lemax jak to Lemax, wg mnie lakiery ma obłędne i spokojnie mogą dorównywać drogim markom jakością. Lubię ich lakiery ze względu na trwałość, kolory i mnóstwo serii, których nawet nie znałam. 
Nie będę się rozpisywać.Widzę same zalety. Na paznokciach wygląda obłędnie, oczywiście nie jest to kolor na codzień. Chyba, że ktoś lubi:] Trwałość kilka dni, nie odpryskuje, szeroki pędzelek, dobre krycie (jakby się ktoś uparł to jedna warstwa). No po prostu same zalety:] 

























Jakie na Was wywarł wrażenie? Czyż nie jest to dostojny kolor? Taki piasek pustyni :]


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek ;) Lubię takie na jesień .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim kolorem kojarzą mi się święta Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to raczej kolory jesieni zdecydowanie nie na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem nie nosiłam.Zdjęcie robione jeszcze podczas zimy, która raczej jesień przypominała:]

      Usuń
  5. Ciekawy ten kolorek, nawet mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolorek, spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że na jesień ładnie by się dostosował do stempli.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...